07-06-2018: Zakenreis- en Luchtvaartsymposium

Zakenreis- en Luchtvaartsymposium

Het lectoraat Business Travel Management van de Academie voor toerisme aan NHTV Breda University of Applied Sciences, organiseert op donderdag 7 juni 2018 het 14e Zakenreis- en Luchtvaartsymposium.


Het is en blijft zaak om zakenreizigers tijdens hun reis optimaal te bedienen. De vraag is of luchtvaartmaatschappijen anno 2018 nog wel weten wat de behoeften en wensen van zakenreizigers zijn en of ze op de juiste wijze bediend worden. Punctualiteit en comfort van de reis zijn daarbij uitgangspunten, maar dat is bij lange na niet genoeg. Het gaat om het bieden van de juiste service en het geven van voldoende aandacht aan de reiziger op elk moment van de reis. Van het boeken van de vlucht tot de faciliteiten op de luchthaven en de aandacht tijdens de vlucht. Persoonlijke aandacht speelt hierbij een belangrijke rol, maar het lijkt erop dat luchtvaartmaatschappijen de behoeften en wensen van de zakenreiziger uit het oog zijn verloren.

Tijdens dit symposium geven diverse sprekers hun visie op dit onderwerp: Wordt de zakenreiziger nog wel serieus genomen?.


Datum: Donderdag 7 juni 2018

Tijd: 14.00 uur

Locatie: Mgr. Hopmansstraat 1 in Breda

Info: newways@edu.nhtv.nl

Programma

14.00 – 14.30 uur Ontvangst


14.30 – 14.40 uur Welkom door Jos van der Sterren, directeur NHTV

14.40 – 15.00 uur Raymond Reedijk - Sales Director KLM Benelux

15.00 – 15.20 uur Huub van Rumund - Procurement Account Manager OCE

15.20 – 15.40 uur Willem Melis - Manager B2B Sales Thalys

15.40 – 16.00 uur Herman Mensink & Odete Pimenta Da Silva

16.00 – 16.30 uur Pauze

16.30 – 16.40 uur Martine Speijers - studente International Tourism Management NHTV

16.40 – 17.00 uur Ivan Berazhny - Senior Lecturer Haaga-Helia University of Aplied Sciences

17.00 – 17.20 uur Ana Dias e Seixas - Marketing manager online & leisure travel Amadeus

17.20 – 17.30 uur Discussie & Afsluiting

17.30 – 18.30 uur Netwerkborrel



Meer informatie op: https://docs.google.com/forms/d/e/1FAIpQLSdpXTnJA3_LLlfLO7oBFMvr1BLbUWJb1x1RpaVHU1REprFl8w/viewform

||| Nieuws |||

02/01/25
Miljoen euro voor Romeins Museum Heerlen
Het Thermen Museum in Heerlen krijgt een nieuwe toekomst. De provincie Limburg heeft een subsidie van 1 miljoen euro toegekend aan de gemeente Heerlen om het unieke erfgoed duurzaam te behouden en te ontwikkelen. Het museum gaat verder onder de naam Romeins Museum.
31/12/24
Klimrijk Brabant breekt alle records: 50.665 bezoekers in 2024
Het was een jaar om nooit te vergeten voor Klimrijk Brabant. Het klimbos in Veldhoven heeft 2024 afgesloten met een ongekend bezoekersrecord: maar liefst 50.665 avonturiers hebben de klim uitdagingen aangenomen
31/12/24
Exclusief voor leden
Vakanties van Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode: de feiten
Hoe gaan Nederlanders in de kerst- en nieuwjaarsperiode op vakantie? Waar gaan ze naar toe en met wie? Hamvraag is of we in meerderheid gaan skiën. Het CBS zocht dat uit.
31/12/24
Erfgoedbeleving in kaart gebracht
Zijn Nederlanders in erfgoed geinteresseerd en welke interactie hebben ze ermee? Dat is in kaart gebracht door de Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed (RCE) en het Kenniscentrum Immaterieel Erfgoed Nederland (KIEN).
30/12/24
Tunnel Jonkheerpad officieel geopend
ProRail heeft samen met Brabants Landschap en de gemeente Oisterwijk de onderdoorgang bij het Jonkheerpad in natuurgebied Landgoed Nemerlaer begin december officieel geopend.
29/12/24
All in CARAVANING (AIC) beurs naar nieuwe locatie in China
Van 9 tot en met 11 mei 2025 vindt in China de internationale beurs voor campers en caravans op een nieuwe locatie plaats: het Shougang Convention & Exhibition Center in Beijing.
28/12/24
Elektrische bussen voor pendel P3 naar Schiphol
Luchthaven Schiphol en vervoersbedrijf Arriva introduceren elektrische bussen voor P3 Lang Parkeren.
27/12/24
Vakantie blijft populair ondanks prijsstijgingen
Ondanks de stijgende kosten van levensonderhoud, blijft de behoefte aan vakantie bij Nederlanders onverminderd groot. Echter, de prijsstijgingen dwingen een op de acht Nederlanders om minder vaak op vakantie te gaan of minder uit te geven.