NAUPAR biedt nieuwe service via WhatsApp
We zijn het op de redactie nog niet veel tegengekomen. Toeristische organisaties die actief klanten uitnodigen met WhatsApp te communiceren. Maar eentje moet de eerste zijn en dat is NAUPAR. Deze organisatie is goed bezig want vorige maand introduceerden ze ook al webinars.NAUPAR
biedt vanaf heden de mogelijkheid om contact op te nemen via WhatsApp.
In Nederland wordt dit populaire medium veel gebruikt als
communicatiemiddel. Op deze manier probeert NAUPAR de klanten nog beter te bedienen door een extra contactmogelijk...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Watersport
Trefwoorden: watersport, klantenbinding, communicatie, sms, whatsapp