VVV meest onmisbare merk in reisorganisaties
Kennisinstituut voor merken EURIB stelde voor de zevende keer de lijst met onmisbare merken samen. In de categorie reisorganisatie staat VVV op de hoogste trede.
Welke merken wil je absoluut niet missen? Zo luidde de centrale vraag die EURIB Nederlandse consumenten voor het zevende jaar op rij heeft voorgelegd. Op grond hiervan werd vorige week EURIB Top-100 Onmisbare Merken 2014 bekend gemaakt.
VVV is door consumenten opnieuw verkozen tot het meest onmisbare merk van Nederland in de categorie "Reisorganisaties”. Daarnaast is het VVV merk in de Top-100 Onmisbare Merken gestegen van de 76ste naar de 56ste plaats, en is de onmisbaarheidsscore verhoogd van 36 naar 39%.
Kees van Wijk: "Kwaliteit
in dienstverlening”
"De relevantie van het VVV-merk is onveranderd hoog", aldus Kees van Wijk,
algemeen directeur van VVV Nederland. "De consumenten zijn al bijna 130 jaar bekend
met de betrouwbare gidsfunctie van VVV op het gebied van vrijetijd, en blijven
dat, in fysieke en digitale zin, waarderen. Het zegt ook iets over de kwaliteit
van de dienstverlening zoals die dagelijks door duizenden VVV-medewerkers in
het hele land geleverd wordt”.