Geplaatst op: 17-11-2014
Auteur: Marc Gerlings

VVV meest onmisbare merk in reisorganisaties

VVV meest onmisbare merk in reisorganisaties

Kennisinstituut voor merken EURIB stelde voor de zevende keer de lijst met onmisbare merken samen. In de categorie reisorganisatie staat VVV op de hoogste trede.


Welke merken wil je absoluut niet missen? Zo luidde de centrale vraag die EURIB Nederlandse consumenten voor het zevende jaar op rij heeft voorgelegd. Op grond hiervan werd vorige week EURIB Top-100 Onmisbare Merken 2014 bekend gemaakt.


VVV is door consumenten opnieuw verkozen tot het meest onmisbare merk van Nederland in de categorie "Reisorganisaties”. Daarnaast is het VVV merk in de Top-100 Onmisbare Merken gestegen van de 76ste naar de 56ste plaats, en is de onmisbaarheidsscore verhoogd van 36 naar 39%.


Kees van Wijk: "Kwaliteit in dienstverlening”
"De relevantie van het VVV-merk is onveranderd hoog", aldus Kees van Wijk, algemeen directeur van VVV Nederland. "De consumenten zijn al bijna 130 jaar bekend met de betrouwbare gidsfunctie van VVV op het gebied van vrijetijd, en blijven dat, in fysieke en digitale zin, waarderen. Het zegt ook iets over de kwaliteit van de dienstverlening zoals die dagelijks door duizenden VVV-medewerkers in het hele land geleverd wordt”.

Trefwoorden: EURIB, VVV, VVV Nederland, Kees van Wijk, merk

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

21/11/24
Praktijk: bedrijven leveren essentiële bijdrage in opleidingen
Individuele bedrijven leveren in Nederland een essentiële bijdrage aan het opleiden van jonge mensen in de beroepspraktijk en investeren daar fors in. Dit blijkt uit onderzoek van ResearchNed. Het onderzoek leidt tot veranderende inzichten bij VNO-NCW en MKB-Nederland over stages, vergoeding en subsidie voor leerwerkplekken.
20/11/24
Recreatie Vakbeurs 2024 weer groot met 8.000 bezoekers
De 22e editie van Recreatie Vakbeurs, die plaatsvond op 12, 13 en 14 november 2024 in Evenementenhal Hardenberg, is wederom met meer dan 8.000 bezoekers een groot succes gebleken.
20/11/24
BUas traint op AI en ethiek
Vanaf februari 2025 verplicht de AI Act bedrijven om hun medewerkers AI-geletterd te maken. Dit houdt in dat werknemers die met Artificial Intelligence (AI) werken, moeten begrijpen wat AI precies is. Maar AI maakt nog geen onderscheid in ethische vraagstukken.
19/11/24
KLM breidt intercontinentale netwerk uit met drie nieuwe bestemmingen
KLM breidt haar intercontinentale netwerk uit met nieuwe diensten tussen Amsterdam en San Diego (VS), Georgetown (Guyana) en Hyderabad (India).
19/11/24
Sunweb voor de achtste keer uitgeroepen tot beste ski touroperator ter wereld
Sunweb is wederom tot de beste ski touroperator ter wereld uitgeroepen bij de World Ski Awards.
19/11/24
Leiden Convention Bureau lanceert Leiden Booking Service
Congresdeelnemers kunnen via Leiden Booking Service eenvoudig en zonder verborgen kosten hotelkamers reserveren.
19/11/24
Exclusief voor leden
Tien keer Warme Winteravonden in DierenPark Amersfoort
DierenPark Amersfoort brengt voor het eerst 10 winterse avonden tot leven tijdens de Warme Winteravonden. Deze zijn geprogrammeerd van 21 tot en met 30 december 2024 en in het nieuwe jaar van 2 tot en met 4 januari 2025.
19/11/24
Urban Leisure & Tourism Lab Rotterdam krijgt na buurtparticipatie nieuwe gevel
Het voormalige ABN AMRO-pand in de grootschalige gebiedsontwikkeling Hart van Zuid wordt omgetoverd tot een groot street art-kunstwerk. Het idee voor de kleurrijke beschildering ontstond in dit Lab en na een participatietraject gaat de Rotterdamse streetart-kunstenaar Naomi King samen met buurtbewoners aan de slag.

||| Agenda |||

22/11/24
22/11/24 t/m 22-11-24: Bestemmingsmanagement, samen zetten we stappen vooruit’
Op vrijdag 22 november organiseert NBTC in Ede de jaarlijkse Beleidsmakersdag met dit jaar als thema...
28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...
03/12/24
03/12/24 t/m 03-12-24: Marketing Zaanstreek Presents
Op dinsdag 3 december, presenteert Marketing Zaanstreek haar nieuwe meerjarenstrategie. Locatie is d...