Beleving Utrecht verbonden aan selfie campagne
Naast de campagne ‘Winter Utrecht’, het initiatief dat
alle winterevenementen in Utrecht bundelt, loopt deze winter ook de
campagne‘Echt Utrecht’.
Dat zijn‘Echt Utrecht’-acties bij zo’n 50 ondernemers. Door een selfie te
maken op een bijzondere plek in Utrecht, kan de bezoeker genieten van talloze
acties.
"Het actieaanbod varieert van een kunstrondleiding of een kijkje achter de
schermen, tot een gratis aperitief of een chocoladereep”, vertelt Elvi Donkers,
marketeer bij Toerisme Utrecht. "De ac...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Toerisme, Vakanties
Trefwoorden: Utrecht, Toerisme Utrecht, Elvi Donkers, marketing, toerisme, recreatie