Consumentenbewustzijn en – houding ten opzichte van toeristische duurzaamheidskeurmerken
In de wereldwijde toerismebranche, en zeker in Nederland, groeit het streven naar een duurzamere toeristische sector. Om de negatieve gevolgen van toerisme zoveel mogelijk te minimaliseren zijn vele processen in werking gesteld. Deze zijn zowel vrijwillig opgezet als wel gereguleerd door de authoriteiten. De branche heeft keurmerken ontwikkeld om al deze processen zichtbaarder te maken en meer erkenning te geven. Deze keurmerken worden al veel gebruikt in de branche, maar nog niet altijd door de toerist.Deze afstudeerscripti...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Duurzaam toerisme
Trefwoorden: duurzaam toerisme, keurmerken, certificering