Holland promotie in Duitsland met Nieuwe Wildernis
NBTC Holland
Marketing en EMS FILMS gaan een samenwerking aan om de film De Nieuwe Wildernis
én de Nederlandse natuur in Duitsland te promoten. De film biedt een onverwachte kijk op de Nederlandse natuur. Doel van de
samenwerking is om door middel van de film Duitsers te verleiden een (extra)
bezoek aan Nederland te brengen. De campagne start in het voorjaar van 2015. Naast EMS FILMS en NBTC doet ook Toerisme Flevoland mee, de provincie waar de
film zich afspeelt. In Duitsland werken onder andere Deutsche Bahn en...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |