Rotterdam wordt: Make it happen (met video)
Het nieuwe
samenwerkingsverband in de Maasstad die productvernieuwing en marketing
aanstuurt koos ook voor een nieuwe slogan ‘Make it happen’.Op maandag 15 december is de samenwerking tussen Gemeente Rotterdam,
Havenbedrijf Rotterdam N.V. , Erasmus Universiteit Rotterdam en Rotterdam
Partners officieel bekendgemaakt. De organisaties bundelen hunkracht om Rotterdam in binnen- en buitenland
sterker op de kaart te zetten via gezamenlijke projecten, communicatiethema’s
en het voeren van een gemeenschappelijke payoff:...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Rotterdam, Rotterdam Partners, Aboutaleb, citymarketing