Flexibel inspelen op toerisme
Toppers in de regio
Marketeer Manuel Hezeman van Stichting Achterhoek Toerisme over
de opbouw uit een failliet bureau en waar nu de belangrijkste innovaties spelen
in de marketing van de regio.
Een blik in het verre verleden van 35 jaar geleden laat zien dat
de Achterhoek toen, als één van de eerste regio’s in Nederland, een
toeristische marketingorganisatie had. In de loop der jaren was de Achterhoek
ook één van de eerste regio’s die met een glossy magazine kwam om de toeristen
te verleiden ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Toerisme
Trefwoorden: Achterhoek, marketing, productontwikkeling