Center Parcs brengt Cool Factor in het park en op televisie
Multimediaal
werken al veel bedrijven in toerisme. Center Parcs gaat daar met zijn Cool
Factor op de parken nog een stap verder in. Deze activiteiten voor kinderen
zijn vanaf augustus te zien bij kinderzender Nickelodeon.
Een woordvoerder van Center Parcs: "Center Parcs heeft sinds januari 2015 60
nieuwe activiteiten geïntroduceerd voor alle leeftijden. Met Cool Factor op
Nickelodeon willen ze graag iets uniek aan de doelgroep kinderen bieden.”
Cool Factor is in opdracht van CenterParcs door
EndemolShineNederl...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Leisure, Marketing, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Center Parcs, marketing, beleving, bungalow, leisure, multimediaal, televisie