Social media door KLM
De relatie met online engagement en bedrijfsreputatie
In deze studie, waarover tevens gepubliceerd werd in het tijdschrift ‘Tourism Management’, wordt onderzocht of en wanneer de social media-activiteiten van een bedrijf bijdragen aan de reputatie van dat bedrijf. In een enquête onder ruim 3500 klanten en niet-klanten van luchtvaartmaatschappij KLM is de mate van online engagement bij consumenten onderzocht, de intensiteit van hun social mediagebruiken het beeld van de bedrijfsreputatie. In deze studie is online engagement gedefinieerd als het kennen en online volgen van d...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Trefwoorden: social media, merkenbeleid, reputatie, marketing, luchtvaart