Hoe ontwikkel je een nieuwe digitale marketingstrategie?
Verslag van NRIT/CELTH ontbijtsessie
Donderdag 28 januari
organiseerden NRIT Media en CELTH een ontbijtsessie over nieuwe digitale
marketing strategieën voor de toeristisch-recreatieve sector. Peter Sprenger
van Techonomy ging in op de verschuiving van massamarketing naar
gepersonaliseerde marketing en Corné Dijkmans van CELTH op het effect van social
media op de reputatie van bedrijven. Lees hier het verslag van de sessie van Peter Sprenger.
De aftrap werd gedaan door Corné Dijkmans van CELTH die
onderzoek doet naar effecten v...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |