Geplaatst op: 23-05-2016

Website VVV-cadeaubonnen mag Thuiswinkel Waarborg voeren

Website VVV-cadeaubonnen mag Thuiswinkel Waarborg voeren

De website vvvcadeaubonnen.nl is met gecertificeerd door Thuiswinkel.org en mag vanaf nu het logo Thuiswinkel Waarborg voeren.


Thuiswinkel Waarborg is hét kwaliteitskeurmerk voor het kopen van producten en diensten via internet. Momenteel zijn er meer dan 2.200 webwinkels aangesloten. Het keurmerk wordt door de Consumentenbond ondersteund.


Vertrouwen

"Het VVV-merk staat al decennia lang voor betrouwbaarheid. Dat geldt evenzeer voor de VVV Cadeaubonnen. Wij zijn ervan overtuigd dat we dit vertrouwen in het online domein versterken door onze webshop vvvcadeaubonnen.nl door Thuiswinkel.org te laten certificeren”, aldus Raymond Smits van Waesberghe, manager marketing & businessontwikkeling van VVV Nederland. "Wij staan voor optimale digitale dienstverlening en het voeren van het Thuiswinkel Waarborg logo ondersteunt ons daarbij”.


35 criteria

Thuiswinkel.org is de uitgever van het keurmerk. Consumenten mogen erop rekenen dat webwinkels met het Thuiswinkel Waarborg-keurmerk betrouwbare webshops zijn die eerlijk handelen. Ze voldoen aan 35 belangrijke criteria op het gebied van wetgeving, veiligheid en financiële stabiliteit. Alle leden worden jaarlijks gecertificeerd. Wijnand Jongen, directeur bij Thuiswinkel.org: "Met het succesvol doorlopen van de certificering laat vvvcadeaubonnen.nl zien dat veiligheid en betrouwbaarheid hoog in het vaandel staan. Met veel trots verwelkomen wij ze als nieuw lid bij Thuiswinkel.org."

Topics:Leisure
Trefwoorden: cadeaubonnen, vvv

CELTH



||| Nieuws |||

16/12/25
Amsterdam aantrekkelijk voor sportindustrie
Werelds grootste sport- en outdoorbeurs ISPO is in 2026 in Amsterdam. Van 3 tot en met 5 november 2026 verwelkomt RAI Amsterdam naar verwachting ongeveer 50.000 bezoekers uit de wereldwijde sportindustrie. Amsterdam is aantrekkelijk voor de sportindustrie.
16/12/25
VVV Hart van Limburg branding- en merkstrategie: een regio vol verhalen
Tijdens de jaarlijkse relatiedag van Stichting VVV Hart van Limburg is de nieuwe branding en merkstrategie van de regio Midden-Limburg gepresenteerd: 'Een regio vol verhalen'. Deze herpositionering markeert een belangrijk moment en biedt een toekomstbestendige basis voor de promotie, samenwerking en regionale ontwikkeling.
16/12/25
Utrecht Marketing gaat over naar Utrecht & Partners
Utrecht Marketing presenteerde onlangs haar Meerjarenplan 2026–2029 en ondertekende samen met wethouder Susanne Schilderman de meerjarenopdracht van de gemeente Utrecht. Tijdens dezelfde bijeenkomst maakte de organisatie bekend dat zij per 1 januari 2026 verdergaat onder een nieuwe naam: Utrecht & Partners.
16/12/25
Exclusief voor leden
Jaarbeurs start in 2026 met circulaire standbouw
Koninklijke Jaarbeurs introduceert vanaf 1 januari 2026 volledig circulaire standbouw voor exposanten op haar eigen vakbeurzen. Met deze stap versnelt Jaarbeurs actief de duurzame transitie binnen de evenementenbranche.
15/12/25
Zeeland dichter bij Brabantse steden en Zwolle
Zeeland en Noord-Brabant zijn beter met elkaar verbonden via een directe treinverbinding ieder uur. Dat werd op 15 december feestelijk gevierd op het station in Vlissingen.
15/12/25
Exclusief voor leden
Erfgoed Zwarte Molen wordt vakantieverblijf
Stichting Kempens Landschap opent in januari 2026 een erfgoedlogies in de Zwarte Molen in Lille. Deze 19e-eeuwse molen, die sinds 2016 eigendom is van de landschapsorganisatie, werd grondig gerenoveerd en ingericht als vakantiewoning voor vier personen. Met de herbestemming wil de Stichting het karakteristieke gebouw opnieuw actief deel laten uitmaken van de gemeenschap.
15/12/25
Verdubbeling doorfietsroutes tot 2030
De Nederlandse doorfietsroutes zijn het afgelopen jaar opnieuw flink uitgebreid. In 2025 is het netwerk gegroeid naar 1.118 kilometer gerealiseerde doorfietsroutes, een toename van 137 kilometer ten opzichte van vorig jaar. De komende vijf jaar verdubbelt dat waarschijnlijk met 1.198 kilometer naar een totaal van 2.316 kilometer. Dat blijkt uit een inventarisatie van samenwerkingsorganisatie Tour de Force.
15/12/25
Efteling musical Joris en de draak naar 42 theaters
Het Rotterdam Ahoy Convention Centre (RACC) bestaat in december 2025 vijf jaar. Dat was geen makkelijke introductie. Nederland zat volop in de coronaperiode en bijeenkomsten waren vaak niet mogelijk.

||| Agenda |||

07/01/26 t/m 08-01-26
07/01/26 t/m 08-01-26: Travel Trade Days 2026
De Travel Trade Days zijn kennis- en netwerkdagen voor de professionele reisbranche in de Benelux. G...
08/01/26 t/m 11-01-26
08/01/26 t/m 11-01-26: Vakantiebeurs 2026 - De wereld aan je voeten
De wereld ligt aan je voeten op Vakantiebeurs. Proef nieuwe smaken, ontmoet reizigers met bijzondere...
27/01/26 t/m 30-01-26
27/01/26 t/m 30-01-26: ENTER2026 eTourism Conference
De Breda University of Applied Sciences organiseert in januari 2026 de ENTER2026 eTourism Conference...
12/02/26
12/02/26 t/m 12-02-26: Dagrecreatie Live
Op 12 februari 2026 vindt het gloednieuwe event Dagrecreatie Live plaats in Evenementenhal Gorinchem...
02/04/26
02/04/26 t/m 02-04-26: Trendcongres Toerisme 2026
Het Trendcongres Toerisme 2026 is op donderdag 2 april 2026 bij Saxion Hogeschool in Deventer. De ed...