Mr. Wings valt op voor Center Parcs
Case analyse campagne Center Parcs
De reclamecampagne met daarin de figuur Mr. Wings was een succes in zijn introductiejaar 2016. De campagne doet het goed en wordt in 2017 met enkele aanpassingen herhaald. Andres Neira de Back, marketing directeur CenterParcs verklapt het geheim van het succes. "De campagne scoort hoger dan de benchmark.”
Bijzonder aan de campagne in 2017 is dat de figuur Mr. Wings maar heel kort in beeld is. En toch is de campagne door en door herkenbaar. Hij slaat de bezoekers van een Center Parcs park gade en geeft daarbij als vogel zijn interpretatie van het menselijk gedrag. Of zoals Center Parcs de campagne beschrijft: "In de creatie staat Mr. Wings centraal en wordt er gecommuniceerd door middel van omgekeerde natuurdocumentaires. Mr. Wings analyseert de mens in zijn ‘natuurlijke habitat’. De campagne is multimediaal ingezet in Nederland, België en Duitsland en scoorde bovengemiddeld goed. Mede door een omzetgroei van 10% bovenop de gestelde doelstelling, is besloten >>>
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |