Geplaatst op: 10-09-2024
Auteur: Marc Gerlings

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'

Herfstcampagne 'Voel Zwolle'
Bij deze opvallende locatie is 'voel Zwolle' veranderd naar 'echt Zwolle', A27/A12. Foto: Marketing Zwolle. Fotograaf: ©Gijs Versteeg
Onder het motto "voel Zwolle" lanceert de stad deze herfst een campagne die inspeelt op de behoefte aan iets nieuws en onverwachts. Zwolle Marketing voert bewust in en rond het centraal gelegen Utrecht een campagne met digitale abri’s, snelwegmasten en video op het NS-station om de juiste doelgroep te bereiken.
      
Op welke groep mikt Zwolle Marketing voor dit najaar? Voor jonge, moderne professionals die klaar zijn met de drukte van standaardbestemmingen. In Zwolle vind je geen overvolle straten, maar ruimte om te relaxen en geïnspireerd te raken door een divers aanbod en een warme, ontspannen sfeer. In Zwolle gebeurt alles op een laidback en persoonlijke manier, met een mix van kleinschaligheid en grootstedelijke allure.

Van shopping naar cultuur

Zwolle is een stad die je omarmt en waar je echt thuis voelt. Zwolle biedt hartelijke gastvrijheid die je in grotere steden niet snel meer vindt. Deze herfstcampagne richt zich op jonge pioniers die willen ontsnappen aan de drukte, maar toch geprikkeld willen worden door wat de stad te bieden heeft. De stad biedt ruimte om te shoppen, ondernemen en te recreëren in een inspirerende omgeving. Bezoek bijvoorbeeld vanaf 5 oktober 'Reset' in Museum de Fundatie met onder meer ReCharge: een hypnotiserende audiovisuele installatie die je helpt opladen door wetenschappelijke technieken. 

De nieuwe campagne is gericht op een breed publiek en is zichtbaar via zowel outdoor- als online kanalen. Met opvallende visuals en video's op abri's en snelwegmasten rondom Utrecht worden nieuwsgierige en avontuurlijke stedelingen uitgenodigd om Zwolle te bezoeken. De keuze voor Utrecht is bewust, vanwege de aanwezigheid van een centrale, open doelgroep die graag nieuwe ervaringen opdoet.

Kijk op visitzwolle.com/voelzwolle voor meer informatie en inspiratie.


Trefwoorden: Zwolle, campagne, communicatie, marketing, destinatie

CELTH
 
   
   
   
   
   

   

   
   

   
   
   

   

||| Nieuws |||

08/11/24
Exclusief voor leden
Duitsland themaland Fiets en Wandelbeurs 2025
Duitsland is het themaland van de 20e editie van de Fiets en Wandelbeurs in Jaarbeurs Utrecht (14, 15 en 16 februari 2025).
08/11/24
Exclusief voor leden
Postillion Hotels wint it-award
Postillion Hotels heeft op woensdag 6 november de Cvent Excellence Award Europe gewonnen in de categorie Portfolio Powerhouse.
08/11/24
Inzicht in toeristisch-recreatief bezoek en draagkracht voor natuurgebieden
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft onderzoek gedaan naar ecologische draagkracht van natuurgebieden in relatie tot bezoek.
08/11/24
Pompoenen Halloween Slagharen naar Wildlands
Attractie- en Vakantiepark Slagharen schonk honderden overgebleven pompoenen na Halloween aan Wildlands Adventure Zoo in Emmen.
08/11/24
Vakantieparken van grote economische betekenis voor de Veluwe
Het programma Vitale Vakantieparken heeft onderzoek laten doen naar de bijdrage van de vakantieparken aan de lokale en regionale economie op de Veluwe.
08/11/24
Kerststad Valkenburg opent weer haar deuren
Van 15 november 2024 tot 5 januari 2025 keert Kerstad Valkenburg terug voor een magische winterbeleving.
08/11/24
ENCI bij Maastricht wordt monument
In het zuiden van de stad Maastricht is een uniek stukje natuur met industrieel erfgoed te vinden: het ENCI-gebied. De Rijksdienst voor het Cultureel Erfgoed en de gemeente starten met procedures om deze industriële geschiedenis te beschermen.
08/11/24
Pilot met Biesboschvaantje om recreatieve voorzieningen te financieren
In 2025 start de gemeente Drimmelen een pilot met het Biesboschvaantje, een initiatief van Stichting Recreatief Drimmelen en lokale ondernemers. Het Biesboschvaantje is bedoeld voor gebruikers van de Biesbosch, die hiermee kunnen bijdragen aan het onderhoud en beheer van recreatieve voorzieningen.

||| Agenda |||

12/11/24 t/m 14-11-24
12/11/24 t/m 14-11-24: Recreatie Vakbeurs 2024
Op 12, 13 & 14 november 2024 vindt de jaarlijkse Recreatie Vakbeurs plaats in Evenementenhal Har...
12/11/24
12/11/24 t/m 12-11-24: Netwerkevent Afsluiting Toeristisch Seizoen 2024
Op dinsdag 12 november organiseert Regionaal Bureau voor Toerisme Heuvelrug en Vallei de afsluiting ...
22/11/24
22/11/24 t/m 22-11-24: Bestemmingsmanagement, samen zetten we stappen vooruit’
Op vrijdag 22 november organiseert NBTC in Ede de jaarlijkse Beleidsmakersdag met dit jaar als thema...
28/11/24
28/11/24 t/m 28-11-24: Toeristische Ontmoetingsdag
Op donderdag 28 november organiseren Impuls Zeeland en het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme de Toeristi...