17-06-2013: Nationaal Congres Citymarketing 2013

Keynote is Andrew Stokes, de Chief Executive van Marketing Manchester, de organisatie die verantwoordelijk is voor de nationale en internationale promotie van de stadsregio Manchester. Manchester ligt in het op twee na grootste stedelijke gebied van het Verenigd Koninkrijk met een bevolkingsomvang van 2,2 miljoen mensen. In Manchester wonen ca. een half miljoen mensen.
In zijn keynote zal Andrew Stokes aandacht besteden aan belangrijke citymarketing elementen als stakeholder participatie en het merk ‘Manchester’. Daarnaast zal hij ingaan op het succes van het bezoekersinformatie centrum van de stad, dat sinds de opening in 2010 een groot succes is. Ook zal hij vertellen hoe Manchester storytelling gebruikt in de marketing en communicatie van de stad.
Tweede keynote is Paul van de Laar, directeur Museum Rotterdam. Met een kernachtig verhaal, verzorgt Paul van der Laar op luchtige wijze de afsluitende keynote van NCC13. In hoeverre dreigt het verhaal van de stad bij aan versterking van de identiteit, en dus het (zelf)beeld van Rotterdam? Elke stad onderscheidt zich door unieke kenmerken en die zijn op zich dus niet reproduceerbaar voor andere steden. Je hebt het verhaal van de stad nodig om dat uit te leggen. In welke opzichten is Rotterdam uniek en welke gebeurtenissen hebben de stad gevormd?
Meer informatie op: http://www.nationaalcongrescitymarketing.nl/aanmelden
Meer informatie op: http://www.nationaalcongrescitymarketing.nl/aanmelden
Topics:Marketing