07-11-2013: Geluk bloeit in Drenthe

Specialisten uit de wereld van regiomarketing, geluksonderzoek en cultuurhistorie houden boeiende inleidingen, afgewisseld door inspirerende sessies van inleiders die weten wat er speelt in een regio die onderhevig is aan krimp en vanuit eigen kracht werken aan mooie initiatieven die de beeldvorming positief beïnvloeden.
Tijdens het congres worden tevens twee boeken gepresenteerd. Prof. Dr. Gert-Jan Hospers, bijzonder hoogleraar city- en regiomarketing aan de Radboud Universiteit presenteert zijn boek ‘Geografie en gevoel”. Geeke Snijders (namens Marketing Drenthe) en Perry ten Hoor (Open Communicatie) hebben een praktisch boek geschreven: ‘Het ABC van Regiomarketing’ hoe regiomarketing een kapstok kan zijn om een hardnekkig imago te kantelen. De Drenthe campagne wordt in dit boek als voorbeeld genomen. ‘Een lezenswaardig boek met nuttige tips, dat boeiend en van binnenuit vertelt over de praktijk van regiomarketing’, aldus Gert-Jan Hospers.
Meer informatie op: http://proef.drenthe.nl/nl/site/congres-geluk-bloeit-in-drenthe