25-11-2013: De Nationale Netwerk Lunch

De Nationale Netwerk Lunch

Op 25 november 2013 organiseert Pleisureworld alweer voor de vierde keer de Nationale Netwerk Lunch: het netwerk moment voor iedereen werkzaam in dag- verblijfsrecreatie.


Door een andere opzet dan voorgaande jaren zal er een grotere betrokkenheid ontstaan tussen de spreker en u als deelnemer. Door deze opzet zult u meer tijd hebben om te netwerken en is er meer ruimte geboden voor interactie met de sprekers.


De afgelopen jaargangen hadden wij vele (inter)nationale sprekers te gast. Ook dit jaar hebben wij weer bijzondere gastsprekers uit de leisure branch: Guust Jutte van Rabobank Nederland vertelt alles over crowdfunding. Marc Koerts en Daan de Kruijk van Brand New Leisure, een nieuwe speler in de markt van dagrecreatie in Nederland, vertellen over hun innovatieve plannen om de Nederlandse consument te veroveren. Carin van Berkel van het land van de ANWB vertelt alles over het succes van het grootste consumentenportal van ons land


Tijdens de Nationale Netwerk Lunch worden zowel de nieuwe winnaar van de Pleisureworld Award als de winnaar van de Toeristenbelasting Award bekendgemaakt!

10.00 uur

Kick – Off ! Welkom door Hans van Leeuwen, Trendwatcher & Expert in Leisure

10.15 uur

Speed date met recreatieondernemers Ronde 1

10.30 uur

Innovatie Pitch

10.35 uur

Rabobank Nederland Guust Jutte, businessmanager Directoraat Bedrijven

11.00 uur

Innovatie Pitch

11.05 uur

Het land van de ANWB, Carin van Berkel, platform voor samenwerking en marketing

11.30 uur

Innovatie Pitch

11.35 uur

Brand New Leisure, Daan de Kruijk en Marc Koerts

12.00 uur

Innovatie Pitch

12.05 uur

Speed date met recreatieondernemers Ronde 2

12.20 uur

Uitreiking van de "Toeristenbelasting Award” 2013

12.25 uur

Start Netwerklunch 2013

13.25 uur

Uitreiking van de "Pleisureworld Award” 2013

13.30 uur

Bezoek aan de beursvloer



Meer informatie op: http://www.nationalenetwerklunch.nl/

||| Nieuws |||

25/02/25
Exclusief voor leden
TUI biedt vrijetijdsactiviteiten voor locals aan
TUI heeft een nieuw initiatief gelanceerd dat zich richt op lokale ervaringen: ‘Experiences for Locals’. Dit programma biedt unieke activiteiten en uitstapjes aan mensen in hun eigen omgeving, zonder dat ze daarvoor hoeven te reizen.
25/02/25
Vakantieparken dragen bij aan natuur- en waterbeheer op de Utrechtse Heuvelrug
Komende maand start de vakantieparkenpilot van Nationaal Park Utrechtse Heuvelrug in samenwerking met de Natuur en Milieufederatie Utrecht. Drie vakantieparken – RCN Het Grote Bos, Bos Park Bilthoven en Vakantiepark De Krakeling – nemen deel aan dit project als Hoeders van de Heuvelrug.
25/02/25
Recreatheek zorgt voor meer efficiency en gemak voor gasten
De vorig jaar geïntroduceerde Recreatheek 2.0 is een groot succes. Zo’n 250 bedrijven maken er gebruik van. De Recreatheek is een innovatieve softwareoplossing die animatieteams op recreatiebedrijven helpt met efficiënter en creatiever te werken. Daarnaast kan het reserveringen voor individuele activiteiten en bestellingen verwerken.
24/02/25
Exclusief voor leden
Dubai +9% groei toerisme
Dubai is al een grote bestemming in toerisme en het noteert bijna een groeicijfer van een gazelle. In 2024 nam het toerisme naar deze Arabische destinatie met 9% toe.
24/02/25
Prosus wil Nederlandse Just Eat Takeaway.com overnemen
Techbedrijf Prosus meldt dat het een voorwaardelijke overeenkomst heeft bereikt om Just Eat Takeaway.com (AMS:TKWY) over te nemen. Daarmee krijgt Prosus de vierde grootste maaltijdbezorggroep ter wereld in handen.
24/02/25
Exclusief voor leden
Koen van Aarssen wordt financial director van Munckhof
Koen van Aarssen wordt financial director van Munckhof
24/02/25
Exclusief voor leden
Bouw van Panoramatoren in Hedwigepolder van start
De bouw van de gecombineerde uitkijk- en radartoren op de Panoramaheuvel in de Hedwigepolder kan beginnen. Provincie Zeeland creëert met de uitkijktoren een unieke recreatieve plek in de voormalige Hertogin Hedwigepolder, gelegen in het Grenspark Groot Saeftinghe.
23/02/25
Plan voor groene verbinding Van Abbemuseum met de stad
Met de snelle groei van toerisme en nieuwe inwoners staat Eindhoven voor de uitdaging om aantrekkelijk, duurzaam en groen te blijven. Het Van Abbemuseum wil hieraan bijdragen door de buitenruimte rondom het museum om te vormen tot een groene plek waar bewoners en cultuur samenkomen, en zo de verbinding met de stad te versterken.