29-08-2014: ABN AMRO Uitmarkt Business dag

De ABN AMRO Uitmarkt Business dag is gratis toegankelijk voor directies en MT-leden van culturele instellingen in heel Nederland: podia, musea, kunstvakopleidingen, sectorinstituten, branche verenigingen, productiehuizen, orkesten, marketingorganisaties, fondsen, financiers, adviseurs en impresario’s.WorkshopsABN AMRO is in 2014 en impressario's.
Workshops
ABN AMRO is in 2014 en 2015 hoofdpartner van de Uitmarkt. Door het mogelijk maken van de ABN AMRO Uitmarkt Business dag deelt de bank haar kennis en ervaring op cultureel gebied en biedt culturele instellingen de mogelijkheid om te netwerken, te leren en inspiratie op te doen. Tijdens deze dag zijn ANBI specialisten en filantropie adviseurs van de bank aanwezig om cultuurprofessionals van advies te voorzien over bijvoorbeeld steunfondsen, vriendenkringen en crowdfunding.
Speeddaten
Onderdeel van het programma is speeddaten met specialisten uit de culturele sector en zakelijke dienstverlening. Deze specialisten zijn werkzaam bij o.a. het Rijksmuseum, PwC, Toneelgroep Amsterdam, Ernst & Young, Nationale Opera en Ballet, AkzoNobel, PepsiCo, het Mauritshuis en Stadsschouwburg Amsterdam.
Organisatie
Deze dag wordt georganiseerd door ABN AMRO, Amsterdam Marketing en Marc Noyons & Partners in opdracht van Stichting Uitmarkt.
Meer informatie op: https://539ebc847ab28.momice.com/?test=true
Topics:Cultuur