10-12-2014: Future fitness voor attractieparken & musea
![Future fitness voor attractieparken & musea](images/20141007_181805.jpg)
Slim inspelen op future research & trendwatching
Hoe kunnen voorzieningen in dagrecreatie gebruik maken van future research en trendwatching bij het ontwikkelen van nieuwe attracties, horeca- en entertainmentconcepten? Dr. Pieter Cornelis (oud-strategisch directeur Toverland) maakt duidelijk hoe succes en faalfactoren van invloed kunnen zijn bij de implementatie van innovaties.
Vernieuwd en interactief
Onder leiding van algemeen directeur Joris van Dijk werd twee jaar geleden een totaal vernieuwd en interactief Madurodam ontwikkeld. Resultaat: 36% meer bezoekers in het heropeningsjaar. Hoe ging Joris te werk en wat zorgde voor het succes?
Transformatie naar all-in
Bert en Miranda van Pannenkoekenhuis Voorst transformeerden hun knusse attractiepark om tot een heus circus met all-inclusive formule. Hoe verliep dit veranderproces en wat levert het hen nu op? Aandacht voor de belangrijkste bezoeker En wat maakt nou eigenlijk dat een tiener kiest om naar een bepaald attractiepark te gaan? Op dit onderwerp is Wim Strijbosch afgestudeerd bij attractiepark specialist Reinoud van Assendelft de Coningh. Zij gaan tijdens het Future Fitness congres in op de besluitvorming van jongeren ten aanzien van attractieparken.
Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/events/future-fitness-voor-attractieparken-musea/
Topics:Attractieparken, Cultuur