01-10-2015: Haal meer uit je citymarketing: meten is weten?!

Haal meer uit je citymarketing: meten is weten?!
Op donderdag 1 oktober 2015 houdt het Netwerk Citymarketing de themabijeenkomst ‘Haal meer uit je Citymarketing: meten is weten?!’


Tijdens deze bijeenkomst presenteren onderzoekers van de Erasmus Universiteit Rotterdam Jasper Eshuis, Erik Braun en Erik-Hans Klijn de uitkomsten van de Nationale Citymarketing Monitor.


De bijeenkomst vindt plaats in de Erasmus Universiteit in Rotterdam. De inloop is tussen 13.30 en 14.00. Het programma start om 14.00 uur en wordt om circa 17.00 uur afgesloten met een borrel.


De kosten bedragen € 85,- exclusief BTW. Mensen die hebben meegedaan aan de Nationale Citymarketing Monitor betalen het speciale kortingstarief van € 45,- exclusief BTW. Elke deelnemer ontvangt na betaling een digitale versie van het rapport.


Programma:

13:30 - Inloop koffie thee

14:00 - Welkom + welkom host

14:15 - Toelichting monitor incl. vergelijking versie 2011 en vergelijking Duitsland (plenair)

14:45 - Aan de slag in 3 groepen van max. 25 personen:

- Het belang en organiseren van draagvlak bij de stakeholders

- Image is everything? De rol en het belang van de media

- Wat heeft het meeste rendement: effectief investeren in citymarketing?

15:45 - Terugkoppeling uitkomsten (plenair)

16:15 - Afronding evt. met voorbeeld/excursie (of vooraf inplannen voor liefhebber?)

17:00 - Borrel





Meer informatie op: http://netwerkcitymarketing.us7.list-manage1.com/track/click?u=251666fdb47aa1b64934a9ca4&id=b50e4f77ea&e=6ef4ac68d8
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.