28-01-2016: NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase

NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Hoe creëer je een fanbase en wat is het belang?

Waarom zijn nieuwe bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en Travel Bird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun (potentiële) klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden.


In de NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase staat centraal hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.


Corné Dijkmans (senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) presenteert de resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de reputatie van toeristische bedrijven.


Vervolgens laat Peter Sprenger (CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fanbase in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.


 Deze sessie is op donderdag 28 januari 2016 van 07.30 uur tot 10.30 uur in Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken. Klik hier voor alle informatie en inschrijven.


Programma

07.30 uur             Ontvangst met ontbijt

08.00 uur             Welkom & opening door dagvoorzitter

                             Hans Dominicus, directeur CELTH

08.15 uur             Reputatie verbeteren? Engage!  – social media onderzoek en online engagement 

                             Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM    

                             Amsterdam

08.35 uur             Hoe creëert u een fanbase en wat is het belang?

                             Peter Sprenger, CEO Techonomy

09.15 uur             Vragenronde, publiek met gast

09.50 uur             Afsluiting door dagvoorzitter

10.30 uur             Einde



Meer informatie op: http://www.nritmedia.nl/events/9/dinsdag-8-december-2015-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=
Topics:Marketing

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.