28-01-2016: NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase
Waarom zijn nieuwe bedrijven als Zalando, Coolblue, Facebook, Google, Airbnb en Travel Bird zo succesvol? Waarom weten zij de klant wel te bereiken en veel andere bedrijven niet? Eenvoudig, omdat ze alles van hun (potentiële) klanten weten en ze persoonlijk met een op maat gemaakt aanbod tot een aankoop weten te verleiden.
In de NRIT-CELTH Ontbijtsessie Gepersonaliseerde marketing via je fanbase staat centraal hoe kleine- en middelgrote bedrijven in de vrijetijdsindustrie, net als deze grote ondernemingen, een nieuwe digitale marketingstrategie succesvol kunnen implementeren.
Corné Dijkmans (senior lecturer
eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM Amsterdam) presenteert de
resultaten van zijn onderzoek over de bijdrage van social media aan de
reputatie van toeristische bedrijven.
Vervolgens laat Peter Sprenger (CEO Techonomy) zien hoe je marketingwaarde niet alleen uit betalende klanten haalt, maar juist ook uit websitebezoekers, fans en volgers op social media. Hij laat zien hoe je je fanbase in kaart brengt om deze vervolgens in je marketing heel gericht in te zetten. Het verdienmodel krijgt hierbij nadrukkelijk aandacht.
Deze sessie is op donderdag 28 januari 2016 van 07.30 uur tot 10.30 uur in Bilderberg Hotel de Klepperman, Hoevelaken. Klik hier voor alle informatie en inschrijven.
Programma
07.30 uur Ontvangst met ontbijt
08.00 uur Welkom & opening door dagvoorzitter
Hans Dominicus, directeur CELTH
08.15 uur Reputatie verbeteren? Engage! – social media onderzoek en online engagement
Corné Dijkmans, senior lecturer eMarketing & New Media, NHTV Breda, en onderzoeker ACSM
Amsterdam
08.35 uur Hoe creëert u een fanbase en wat is het belang?
Peter Sprenger, CEO Techonomy
09.15 uur Vragenronde, publiek met gast
09.50 uur Afsluiting door dagvoorzitter
10.30 uur Einde
Meer informatie op: http://www.nritmedia.nl/events/9/dinsdag-8-december-2015-nrit-celth-ontbijtsessie-gepersonaliseerde-marketing-via-je-fanbase/?topicsid=