16-02-2016: Omnium Vakdag – Hoe bereik je de gast?

Omnium Vakdag – Hoe bereik je de gast?
Pleisureworld organiseert op dinsdag 16 februari in samenwerking met de VVV Zeeland in het Omnium in Goes een regionale vakdag. De dag wordt geopend door VVV-directeur Patrick Polie die zijn visie geeft op de digitale klantreis en een vooruitblik toeristenseizoen 2016.

De "Vakdag – Hoe bereik je de gast” in Omnium (Goes) is onderdeel van een reeks vakdagen door het land. Pleisureworld zoekt hierbij de ondernemer in recreatie en toerisme op om samen te kijken naar de mogelijke succesfactoren en te kijken naar verbeteringen in de (lokale) regio. De Omnium Vakdag in Goes is de tweede regionale Vakdag op rij en wordt georganiseerd in samenwerking met VVV Zeeland en Omnium.

Trends in toerisme en kansen voor camperparken
Tijdens de Vakdag zijn er ’s ochtends twee gratis inloopsessies, namelijk de "Opmars van de Camper” en het "Jaaroverzicht van de 111 WereldTrends”. Een korte blik in de trends en kansen voor recreatie en toerisme, specifiek voor de recreatieondernemer. Welke ontwikkelingen bieden de meeste kans op "return on investment”?
 
Workshop Marketing
In de middag is er een interactieve workshop over marketing waarbij ondernemers zich bezighouden met een 10punten verbeterplan voor hun marketing. Onderwerpen die hierbij centraal staan zijn 1. Trends in marketing 2. Email marketing 3. Facebook 4. Twitter 5. Big Data – database 6. Content marketing 7. Bloggers & Vloggers 8. Selectie Touroperators 9. Website 10. Check lijst 10 punten verbeterplan.

Geïnteresseerden kunnen zich informeren en aanmelden via http://pleisureworld.nl/event/omnium-vakdag-hoe-bereik-je-de-gast/



Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/omnium-vakdag-hoe-bereik-je-de-gast/
Topics:Toerisme

||| Nieuws |||

26/11/24
KLM wil lonen bevriezen
Terwijl de wereld om ons heen snel verandert, van wereldwijde verkiezingen tot razendsnelle AI-ontwikkelingen en stijgende kosten, wordt de drang om te ontsnappen sterker dan ooit. Toch willen reizigers zich niet zomaar afsluiten, blijkt uit onderzoek van Booking.com; in plaats daarvan zoeken ze juist naar diepere verbindingen, betekenisvolle ervaringen en avonturen die hen laten herontdekken wat reizen voor hen betekent.
26/11/24
Exclusief voor leden
KLM werkt samen met Kolet voor internet op reis
Sinds 25 november biedt KLM in samenwerking met Kolet, een Franse specialist in eSIM-technologie, een oplossing aan voor betaalbaar internet op de reisbestemming in meer dan 190 landen wereldwijd.
25/11/24
Publieksstemming open voor Parkvakanties Awards 2025
De Parkvakanties Awards 2025 is van start. Op het grootste vakantieparkenplatform van Nederland zijn de genomineerde vakantieparken en aanbieders bekendgemaakt.
25/11/24
Zomervakantieplannen van Nederlanders: de eerste insights
Gaan Nederlanders in zomer van 2025 weer zo massaal op vakantie? En wanneer nemen ze de beslissing? Trends & Tourism zocht het uit.
25/11/24
Exclusief voor leden
Airbnb draag bij aan herstel Nederlandse molens
Tijdens de jaarlijkse Molencontactdag in Soest zijn drie molenprojecten in Lonneker, Grathem en Groningen beloond met een totaalbedrag van 22.500 euro uit het recent opgerichte Molenerfgoedfonds. Dit fonds is een samenwerking tussen Airbnb en De Hollandsche Molen.
25/11/24
De beste en populairste website in de vrijetijdssector
Wat zijn de beste en populairste websites van Nederland? In een online publieksverkiezing werden in 38 categorien de winnaars gekozen. Wie wonnen er in de vrijetijdssector?
22/11/24
Vlonderpad in Pannenhoef
Brabants Landschap heeft in natuurgebied De Pannenhoef een nieuw vlonderpad aangelegd. De vele bezoekers van de Pannenhoef weten het maar al te goed, het gebied is vaak nat en de paden modderig.
22/11/24
LEADER Oost-Groningen stimuleert lokale initiatieven
Een nieuwe bakkerij met brasserie in Scheemda, een avontuurlijke beleefroute bij Bourtange en een moderne speeltuin in Boven Pekela: deze projecten, en nog 18 andere, ontvangen een financiële injectie van LEADER Oost-Groningen.