16-02-2016: Omnium Vakdag – Hoe bereik je de gast?
Pleisureworld organiseert op dinsdag 16 februari in samenwerking met de VVV Zeeland in het Omnium in Goes een regionale vakdag. De dag wordt geopend door VVV-directeur Patrick Polie die zijn visie geeft op de digitale klantreis en een vooruitblik toeristenseizoen 2016.
De "Vakdag – Hoe bereik je de gast” in Omnium (Goes) is onderdeel van een reeks vakdagen door het land. Pleisureworld zoekt hierbij de ondernemer in recreatie en toerisme op om samen te kijken naar de mogelijke succesfactoren en te kijken naar verbeteringen in de (lokale) regio. De Omnium Vakdag in Goes is de tweede regionale Vakdag op rij en wordt georganiseerd in samenwerking met VVV Zeeland en Omnium.
Trends in toerisme en kansen voor camperparken
Tijdens de Vakdag zijn er ’s ochtends twee gratis inloopsessies, namelijk de "Opmars van de Camper” en het "Jaaroverzicht van de 111 WereldTrends”. Een korte blik in de trends en kansen voor recreatie en toerisme, specifiek voor de recreatieondernemer. Welke ontwikkelingen bieden de meeste kans op "return on investment”?
Workshop Marketing
In de middag is er een interactieve workshop over marketing waarbij ondernemers zich bezighouden met een 10punten verbeterplan voor hun marketing. Onderwerpen die hierbij centraal staan zijn 1. Trends in marketing 2. Email marketing 3. Facebook 4. Twitter 5. Big Data – database 6. Content marketing 7. Bloggers & Vloggers 8. Selectie Touroperators 9. Website 10. Check lijst 10 punten verbeterplan.
Geïnteresseerden kunnen zich informeren en aanmelden via http://pleisureworld.nl/event/omnium-vakdag-hoe-bereik-je-de-gast/
Meer informatie op: http://pleisureworld.nl/event/omnium-vakdag-hoe-bereik-je-de-gast/
Topics:Toerisme