09-06-2016: Zakenreis- en Luchtvaartsymposium 2016
De reisindustrie wordt gekenmerkt door een grote dynamiek. In toenemende mate positioneren niet-traditionele spelers, vaak van buiten de industrie, zich in specifieke zakenreis- en luchtvaartsegmenten. Kernelementen van de benadering van deze partijen is dat zij honderd procent "customer centric” opereren. De klant centraal stellen en het organisatiemodel hierop inrichten is het nieuwe motto in de zakenreis- en luchtvaartindustrie. Bedrijfsmodellen waarbij de aanbieder zelf niet de "voorraad” beheert maar slechts als platform dient om partijen bij elkaar te brengen, komen steeds vaker voor.
Tijdens het 12e NHTV Zakenreis- en Luchtvaartsymposium met het thema "Disruptie” staan we uitgebreid stil bij deze ontwikkelingen. Een aantal zeer vooraanstaande sprekers werpen vanuit de eigen expertise een blik op de thematiek van deze dag.
Praktisch
Lokatie: NHTV, Mgr. Hopmanstraat 1, Breda
Datum: Donderdag 9 juni
Tijd: 14:00-18:30
Meer informatie op: http://www.nhtv.nl/kennis-onderzoek/congressen-en-symposia/luchtvaartsymposium.html