20-05-2025: LDA Kennisdag: Innovatie in data
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data tijdens de LDA kennisdag. Ze hebben een vol programma met interessante break-out sessies.
De dag start met meer informatie over de projecten binnen de LDA en DDL. Daarna horen we in een keynote van Mariëlle Hulsegge alles over AI en de invloed van data op uitkomsten van algoritmes. Na de lunch zijn er zes break-out sessies in twee rondes. Meer informatie op: https://kennisdag2025.nbtc.events
Topics:Attractieparken, Beleid, CELTH, Cultuur, Dagrecreatie, Destinatie Nederland, Duurzaam toerisme, LDA, Marketing, Onderzoek, Reis & vervoer, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie, Watersport
|
|
10/04/25
De Explore Breda Store heeft in haar eerste jaar, sinds de opening op 12 april 2024, een succesvolle start doorgemaakt met 24.000 fysieke bezoekers uit meer dan 30 landen, 20% meer dan verwacht. Daarnaast kent ook de online aanwezigheid van Explore Breda een sterke groei.
|
10/04/25
Investeren in culturele broedplaatsen draagt bij aan het regionale vestigingsklimaat voor inwoners en bedrijven. Daar zijn destinatiemanagementorganisaties ook dagelijks mee bezig. Dat heeft de voorzitter van de Raad voor Cultuur Kristel Baele afgelopen weekend gezegd bij de opening van de nieuwe broedplaats 'Nesse' in de gemeente Terneuzen.
|
07/04/25
Een nieuwe fietsbeleving die vakantiefietsers uitdaagt om de 56 iconen langs de icoonfietsroutes in Vlaanderen te ontdekken.
|
26/03/25
Marketing Drenthe lanceert opnieuw de succesvolle campagne 'Dit is de kracht van Oer', met dit jaar extra aandacht voor natuurinclusief gedrag. De campagne, die deze week van start gaat, heeft als doel het Drentse landschap te presenteren als een ideale ontsnappingsplek aan de dagelijkse drukte.
|
24/03/25
VVV Gouda heeft nieuwe routes toegevoegd aan de webapp ExploreGouda.nl. Op de website staan twaalf verrassende themaroutes waarmee zowel bewoners als bezoekers de stad kunnen verkennen en nieuwe verhalen zich ontvouwen.
|
19/03/25
Désirée Battjes en Lodewijk Wisse zijn de nieuwe leden in de Raad van Commissarissen van dmo Leiden&Partners.
|
13/03/25
Toerisme Veluwe Arnhem Nijmegen stelt Sylvia van Mullem als nieuwe merkleider Regio Arnhem en Rijk van Nijmegen aan. Zij volgt Reinou de Haan op.
|
03/03/25
Alle artikelen in het hoofdstuk Capita Selecta van het nieuwste Trendrapport staan online. Mede dankzij partners CELTH en NBTC vrij toegankelijk.
|
|