Ton Vermeulen
Ton Vermeulen is
hoofdredacteur van het NRIT Media Vrijetijdsplafform en redacteur van Recreatie & Toerisme. Omdat hij al ruim 25
jaar meedraait in de vrijetijdssector heeft hij een goed inzicht in de
uitdagingen waar deze sector voor staat. De vraag waarom consumenten een
bepaald gedrag vertonen en hoe ondernemers daarop met vernieuwende diensten en producten kunnen inspelen, intrigeert hem
weer elke dag. Hij heeft een enthousiaste en inspirerende stijl van
opereren waar´out-of-the-box denken' een belangrijke voorwaarde is om
te komen tot vernieuwende artikelen. Zijn grote passie is fotograferen waarbij architectuur, natuur en
citylife belangrijke thema's zijn. In het verlengde daarvan zet hij zich
ook in als vrijwilliger bij een zorgcluster in Breda waar hij met een
team vrijwilligers maandelijks een tv-programma realiseert. Daarnaast
worden in de regio heel wat kilometers op de racefiets afgelegd. Voor zijn werk reist hij bij voorkeur met het openbaar vervoer. Hij is
getrouwd met Agnes Dalm die een eigen bedrijf in de zorg heeft.
Thema: Topics:Attractieparken, Beleid, Cultuur, Dagrecreatie, Duurzaam toerisme, Evenementen, Horeca, Leisure, Marketing, Natuur, Onderzoek, Reis & vervoer, Retail, Sport, Toerisme, Verblijfsrecreatie, Wellness, Zakelijk toerisme
|
|
20/12/24
Landal bouwt aan de 66 accommodaties van het park Landal Olde Kottink. Dit vakantiepark gaat open in...
|
20/12/24
Ben jij een afgestudeerde van Inholland, NHL Stenden, HZ University, Saxion of Breda University en heb je een passie voor de reisbranche? Dan nodigen we je van harte uit voor het Tourism Alumni Get-together op de Vakantiebeurs 2025.
|
20/12/24
KLM heeft een belangrijke mijlpaal bereikt met de succesvolle afronding van de grootste productwijziging in jaren: de introductie van de Premium Comfort Class.
|
20/12/24
Het HZ Kenniscentrum Kusttoerisme heeft de totale economische waarde van de vrijetijdseconomie in Zeeland in kaart gebracht. In 2023 genereerde deze sector een omzet van maar liefst €3,4 miljard euro.
|
20/12/24
Nederlandse consumenten zijn voorzichtig geworden met geld uitgeven. De hoge prijzen, vooral voor boodschappen en energie, zorgen ervoor dat veel mensen meer gaan sparen. Dat schrijft ING in haar nieuwste analyse.
|
20/12/24
De reissector blijft een levendige en aantrekkelijke werkplek, zo blijkt uit een analyse van Reiswerk op de Arbeidsmarktmonitor Gastvrijheidssector. Het aantal medewerkers groeit en de tevredenheid onder werknemers is hoog.
|
20/12/24
De Brabanthallen transformeren zich opnieuw tot een winterse wonderland. De tweede editie van De Brabantse Winter belooft nóg groter en spectaculairder te worden dan voorheen. Ruim 80.000 bezoekers worden er verwacht.
|
20/12/24
Museum Arnhem heeft een bijzonder succesvol jaar achter de rug. Met meer dan 100.000 bezoekers in 2024 heeft het museum een recordaantal bezoekers mogen verwelkomen.
|
|