Hans Dominicus
Hans Dominicus is directeur van het Centre of Expertise leisure, tourism, hospitality. Dit Center of Expertise is erop gericht om kennis over leisure,
toerisme en hospitality te ontwikkelen en verspreiden, zodat dit domein
nog beter in staat is om de duurzame maatschappelijke en economische
ontwikkeling van de Nederlandse samenleving mede aan te jagen. CELTH is een initiatief van NHTV, HZ en Stenden. Hans Dominicus werkte ruim 25 jaar bij Amsterdam Marketing en haar
voorgangers. In 1990 werd hij benoemd als manager marketing &
communicatie van de toenmalige VVV Amsterdam. Toen dit het Amsterdam Toerisme
en Congres Bureau werd, werd Dominicus verantwoordelijk voor respectievelijk
het Amsterdam Marketing & Data Center en Amsterdam Leisure Consultancy.
Binnen Amsterdam was hij tot begin dit jaar manager van de Research afdeling.
Thema: Topics:CELTH, Marketing, Onderzoek
|
|
23/01/25
Wat begon met de aankoop van het Haagse Paleis Hotel in september, door Arq hotelgroep groeide eerder deze maand uit tot een collectie van twee met de aansluiting van Kloosterhotel de Soete Moeder in Den Bosch. De groei moet snel gaan, meldt de groep.
|
23/01/25
easyJet heeft een goed eerste kwartaal achter de rug met meer passagiers in haar vliegtuigen en een sterke groeiverwachting voor easyJet Holidays.
|
23/01/25
Sinds 1 januari 2025 is Friesland Convention Partners (FCP) officieel onderdeel van Merk Fryslân. Deze strategische samenwerking versterkt de positie van Friesland als dé provincie voor innovatieve en duurzame zakelijke evenementen, congressen en vergaderingen.
|
23/01/25
De ANVR waarschuwt reizigers voor verzoeken van Thomas Cook Europe BV om boekingen over te zetten naar het Poolse bedrijf eSky.pl S.A.
|
23/01/25
In de 45 jaren dat Maas recreatie bedrijfsmakelaardij actief is in het taxeren en aan- en verkopen van recreatie- en watersportbedrijven, heeft deze markt allerlei ontwikkelingen doorgemaakt.
|
21/01/25
Van 29 januari tot en met 2 februari 2025 vindt consumentenbeurs Caravana plaats in het WTC Expo Leeuwarden. Deze kampeerbeurs biedt een uitgebreid aanbod van campers, caravans, vouwwagens, tenten en kampeeraccessoires.
|
21/01/25
Menig toerist die Nederland bezoekt is verrast over de digitale betalingen terwijl zij met fysieke euro's in de hand staan. In Europa is cash nog steeds populair maar andere vormen van betalen groeien snel.
|
21/01/25
VVV Texel lanceert vandaag een nieuwe televisiecampagne om het eiland opnieuw in de spotlights te zetten. De commercial, die te zien is op NPO 1 en NPO 2, benadrukt de unieke combinatie van rust, natuur en uitgebreide voorzieningen die Texel te bieden heeft en moet nieuwe doelgroepen aantrekken.
|
|