Rotterdam breekt met traditionele Holland branding
Rotterdam Marketing wil de komende vier jaar een groei van 20% in het aantal hotelovernachtingen behalen. De organisatie liet dat deze week aan haar partners weten tijdens de jaarlijkse bijeenkomst. Om dit ambitieuze doel te halen, zal de stad zich als een krachtig merk moeten gaan positioneren. Rotterdam wil dan ook breken met de traditionele Holland branding: geen klompen, tulpen en molens meer. Hoewel deze symbolen waarschijnlijk nog prima werken voor andere gebieden in Nederland, passen ze niet meer bij de moderne havens...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Gerelateerde berichten:Geen gerelateerde berichten.
|
|
22/04/25
Natuurhuisje doneert 50.000 euro aan het project Future Dikes van Radboud Universiteit. Dijken vol natuur zijn niet alleen leuk voor recreanten maar het biedt dieren en insecten lange verbindingen met andere natuur.
|
22/04/25
In de provincie Utrecht zijn twee nieuwe informatiepunten geopend over het UNESCO Werelderfgoed: de Hollandse Waterlinies en de Neder-Germaanse Limes.
|
18/04/25
Het Watersportverbond heeft een nieuwe website gelanceerd: Ophetwater.nl. Deze gebruiksvriendelijke ...
|
18/04/25
Nederland heeft in toeristisch opzicht een matige eerste twee maanden van 2025 achter de rug. Het aantal gasten in logiesaccommodaties daalde met 2,1% ten opzichte van dezelfde periode in 2024. In overnachtingen gemeten was de daling met -4,0% nog sterker.
|
18/04/25
De Efteling heeft spannende nieuwtjes voor haar bezoekers. Zo komt er een nieuwe familie-attractie en heropent het Eftelinghotel na een grondige renovatie.
|
18/04/25
Goboony, het grootste camperdeelplatform van Europa, gaat een nauwe samenwerking aan met VHD Alarmcentrale, dé specialist in camperhulpverlening.
|
18/04/25
Bij 2de investeringsronde heeft Glamping.com een groeikapitaalinjectie opgehaald om luxe camperen toegankelijker te maken voor een breed publiek.
|
18/04/25
Zuid-Limburg heeft haar fietsknooppuntennetwerk herzien en geoptimaliseerd op het gebied van spreiding, beleving en veiligheid. Al met al zijn er deze winter een kleine 75 Zuid-Limburgse knooppunten bijgekomen, met een totale lengte van zo’n 400 km.
|
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|