Wie het weet mag het zeggen
De consument heeft, vooral door de sociale media en digitalisering, veel informatie rond toerisme en vrijetijdsproducten, misschien wel te veel. De gemiddelde consument krijgt momenteel in één dag evenveel informatie te verwerken als in 1930 in een compleet jaar. Tot nu toe waren consumenten bereid meer te betalen voor producten als informatie daaromheen een toegevoegde waarde had: deze situatie is voorbij. Een nieuwe toegevoegde waarde is daarvoor in de plaats gekomen: het filteren van de mega-hoeveelheid aan ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform. Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Gerelateerde berichten:Geen gerelateerde berichten.
|
|
18/04/25
Het Watersportverbond heeft een nieuwe website gelanceerd: Ophetwater.nl. Deze gebruiksvriendelijke ...
|
18/04/25
Nederland heeft in toeristisch opzicht een matige eerste twee maanden van 2025 achter de rug. Het aantal gasten in logiesaccommodaties daalde met 2,1% ten opzichte van dezelfde periode in 2024. In overnachtingen gemeten was de daling met -4,0% nog sterker.
|
18/04/25
De Efteling heeft spannende nieuwtjes voor haar bezoekers. Zo komt er een nieuwe familie-attractie en heropent het Eftelinghotel na een grondige renovatie.
|
18/04/25
Goboony, het grootste camperdeelplatform van Europa, gaat een nauwe samenwerking aan met VHD Alarmcentrale, dé specialist in camperhulpverlening.
|
18/04/25
Bij 2de investeringsronde heeft Glamping.com een groeikapitaalinjectie opgehaald om luxe camperen toegankelijker te maken voor een breed publiek.
|
18/04/25
Zuid-Limburg heeft haar fietsknooppuntennetwerk herzien en geoptimaliseerd op het gebied van spreiding, beleving en veiligheid. Al met al zijn er deze winter een kleine 75 Zuid-Limburgse knooppunten bijgekomen, met een totale lengte van zo’n 400 km.
|
18/04/25
De grootste particuliere campermarkt van Europa laat 25% van de campers van eigenaar wisselen
|
18/04/25
Welke bestemmingen zijn voor Nederlanders rond de Paasdagen favoriet voor een korte vakantie? Booking.com dook in haar data en ziet interessante trends.
|
|
05/05/25 t/m 11-05-25
Het Nederlandse J2Leisure organiseert samen met haar Chinese partner Glopen van 5 tot en met 11 mei ...
|
20/05/25
Op dinsdag 20 mei staat, op de LDA Kennisdag 2025, alles in het teken van innovatie in data&nbs...
|
26/05/25
De Breda University of Applied Sciences organiseert in samenwerking met het Ministerie van Infr...
|
24/06/25
Het kennisplatform 'Vakantiehuis van de Toekomst' organiseert op dinsdag 24 juni 2025 de vakbeurs 'V...
|
25/06/25
Pleisureworld organiseert op woensdag 25 juni 2025 de Vakbeurs Family Entertainment Centers op ...
|
|