Utrecht wil miljoen museumbezoekers
De Utrechtse musea en Toerisme Utrecht gaan na een succesvol proeftraject definitief samenwerken. De strategische verbintenis betekent een flinke uitbreiding van de bestaande samenwerking. Directeur Ward Rennen van Musea Utrecht is enthousiast over de gezette stap, die inhoudt dat de komende jaren de musea hun gezamenlijke promotie grotendeels gaan uitbesteden aan Utrecht Marketing. "Eerder dit jaar hebben we al ervaring opgedaan met enkele succesvolle gezamenlijke acties, en die samenwerking is ons heel goed bevallen", zegt...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur