Vrijetijdstrends voor 2013
2013 is het jaar van 'betekenisvol Live'! Lang leve de sociale media, maar we willen elkaar ook echt face-to-face ontmoeten in de vrije tijd. Ook willen we 'echte' belevingen. Authenticiteit is meer dan ooit terug. Live is ook de term die de consument in deze belevingen terug wil. Reden waarom veel attractieparken investeren in (grote) live shows. Daarnaast willen we ook een bijzondere (lees: met een verhaal), maar vooral een onvergetelijke en betaalbare nieuwe beleving of bestemming. Dus is er ruimte voor bestemmingen als G...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Leisure