Horeca schat verwachtingen consument verkeerd in
De wensen en prioriteiten van consumenten en het idee dat horeca-ondernemers daarbij hebben, lopen sterk uiteen. Met name op het gebied van snelheid van bedienen
en gezond eten is het verschil groot. Voor 95% van de consumenten
staat snelheid van bedienen bij horecabezoek bovenaan de lijst, terwijl
de ondernemer denkt dat dit bij nog geen driekwart van de consumenten
het geval is. Dit blijkt
uit onderzoek van de Horecava onder zowel horecaondernemers als Nederlandse consumenten. Maar liefst 94% van de
hore...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca