Grensoverschrijdend culinair toerisme promoten
Vorige week is de campagne 'Bourgondisch genieten in het Hart van Europa' gestart. Deze campagne wil de culinaire en toeristische troeven van het gebied tussen Hasselt (B), Luik (B) en Valkenburg (NL) in de kijker zetten. Dit euregionale gebied onderscheidt zich namelijk niet alleen door haar gezamenlijk verleden maar ook door haar enorme rijkdom aan streekproducten, culinaire en toeristische mogelijkheden. De gedeputeerden Igor Philtjens (Belgisch Limburg), Paul-Emile Mottard (Luik) en Twan Beurskens (Nederlands Limburg) la...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |