Forse groei tax-free bestedingen
De tax-free bestedingen in Nederland zijn in 2012 met maar liefst 45% gestegen ten opzichte van 2011. Dit blijkt uit de resultaten van Global Blue Holland. De bestedingen zijn vooral afkomstig van consumenten uit het Verre Oosten, met name uit China, maar ook consumenten uit andere niet-EU landen laten grote stijgingen zien. Zo stegen de tax-free bestedingen van consumenten uit de USA met 28% en Japan met 66%. Er werd vooral veel besteed in winkels met internationale merken en unieke Nederlandse producten. Maar ook de diaman...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Retail