Rijksmuseum aantrekkelijk voor sponsors
Het
Rijksmuseum in Amsterdam weet,
in aanloop naar de officiële heropening op 13 april, steeds meer sponsors aan zich te binden. Zo is bierfabrikant
Heineken voor drie jaar aan het museum verbonden. De twee miljoen bezoekers die jaarlijks worden verwacht krijgen Heinekenbier geschonken. Eerder werd bekend dat KPN een nieuwe hoofdsponsor
is van het Rijksmuseum. Het telecombedrijf helpt het museum voor 3 jaar
met onder meer de mobiele en vaste telefonie, het dataverkeer en de
data-opslag. Andere sponsors van...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur