Apenheul klimt naar de top
Interview met Coen de Ruiter: “Mensen zijn veel meer actiegericht geworden”
2012 is een topjaar voor attractie Apenheul. Bijna een half miljoen
mensen betaalden voor een kaartje om de wereld van de apen te betreden. Waar
komt die groei, jaar op jaar, vandaan midden in de crisis. Directeur Coen de
Ruiter: "We komen uit een diep dal.”
Je hebt minder marketingacties gehouden
maar het aantal bezoekers steeg met 9%?
"Sinds het jaar 2000 meten we de bezoekcijfers op dezelfde manier en hebben we
goed vergelijkingsmateriaal. 487.000 mensen kwamen naar Apenheul dit jaar, het
hoogste aantal bezoek...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Evenementen, Marketing, Natuur