Duurzaamheid en destination branding
Destination marketing: duurzaamheid als basis voor een sterk merk
Destination branding, ofwel het
vermarkten van toeristische bestemmingen, kan een stimulans zijn om gebieden op
een duurzame manier te ontwikkelen. Tenminste, dat is een mooie gedachte. Maar
is dit ook de praktijk? Hebben duurzame bestemmingen een streepje voor bij de
toerist? En hoe zit dat met andere doelgroepen die voor een land of regio van
economisch belang zijn, zoals investeerders en bedrijven? CREM, adviesbureau
voor duurzame ontwikkeling, is momenteel betrokken bij een tweetal initiatieven
waarin de duurzame ...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Marketing, Natuur, Reis & vervoer
Trefwoorden: duurzaamheid, regiomarketing, sustainable tourism