Trend afhaalpunten ook bij reisbureaus
Hoe
kun je de klanten die op internet een reis boeken toch in je reisbureau
ontvangen? De klant kan er voor kiezen om zijn reisdocumenten op te halen bij
het bureau. Dat biedt kansen voor een beter contact. Persoonlijke aandacht en
service kunnen klanten tot loyale klanten maken. De reissector gaat mee in de
trend naar afhaalpunten.
Als eerste reisbureauketen introduceert TravelXL voor internetboekingen
specifieke 'Click & Collect' afhaalpunten op haar reisbureaus. Klanten die
op internet een vakantieboeking ma...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Retail