Eerste citymarketing campagne afgestemd op leefstijlen
40 recreatieterreinen Utrecht onderzocht
De netwerkbijeenkomst ‘Kleur bekennen in Utrecht’ leverde
twee primeurs op. 40 recreatieterreinen zijn onderzocht. Utrecht Marketing presenteerde
zijn eerste campagne die met RIC leefstijlenmodel is samengesteld.
Provincie Utrecht is een van de founding partners van het ‘kleurdenken’,
het gebruik van de leefstijldata uit het onderzoekprogramma dat is ontwikkeld
door RECRON en Smart Agent. Dit RECRON innovatiecampagne model (RIC-model)
heeft 6 provincies per postcode gebied onderzocht. Voor achtergrondinformatie...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Marketing, Retail