Actie Dagje Uit zet 80% aan tot activiteiten
Supermarktketen
C1000 startte afgelopen week de actie Dagje Uit. Een folder met kortingen voor
een dag naar een attractiepark of andere leisure mogelijkheden werd
huis-aan-huis bezorgd.
De supermarktketen laat weten dat de actie leidt tot meer bezoek aan
attracties. Uit door het bedrijf geïnitieerd onderzoek is gebleken dat de Dagje
Uit actie van C1000 een goede incentive vormt om er op uit te gaan. Voor ruim
80 procent van de mensen die een dagje uit hebben geboekt, is deze actie
aanleiding om een keer een, extra...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Dagrecreatie, Leisure, Marketing