Pretparken overleven crisis door prijsacties
Ondanks de economische crisis gaat het goed met de
attractieparken in de regio Zuid-Holland. Bijna alle grote dagattracties hebben in
2012 meer bezoekers getrokken dan in 2011. Dit lukt ze door
steeds weer opnieuw te investeren in nieuwe attracties en prijsacties. Dat meldt Omroep West. "Massa is kassa", stelt directeur van de Haagse Uithof Eugène de la
Croix. Het maakt hem niet zoveel uit hoeveel mensen voor een kaartje
betalen. "Als ze eenmaal binnen zijn kopen ze vaak toch een kopje
chocolademelk." Volge...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Attractieparken, Marketing
Trefwoorden: attractieparken, marketing, prijsacties, investeren