Kijkers waarderen Zeelandcommercials
Vrolijk, grappig, origineel, aansprekend en
geloofwaardig. Dat is de mening van kijkers op basis van een
commercialtest die is uitgevoerd door de researchafdeling van STER. De
commercial van toeristisch Zeeland scoort op bijna alle indicatoren een stuk hoger
dan vergelijkbare commercials in de toeristische sector.
In de periode december 2012 t/m februari 2013 werd Zeeland met een serie opmerkelijke commercials op TV gepromoot. De korte spots bevatten meerdere visuele grapjes De
STER voert met grote regelmaat een...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Marketing
Trefwoorden: reclamecampagnes, tv, zeeland, effectmetingen