Museumcampagne Leiden groot succes
De campagne waarmee Leiden zich als museumstad op de
kaart heeft willen zetten, blijkt een groot succes. Lezers van de
Volkskrant konden een gratis toegangskaart voor een Leids museum
bemachtigen. Dat leverde bijna 7.000 extra bezoekers op. Bovendien
steeg de bekendheid van Leiden als museumstad door de uitgebreide
aanwezigheid in de media, zowel online als offline. Volgens Martijn Bulthuis, directeur Leiden Marketing
is de museumcampagne om drie redenen een groot
succes: "De aanwezigheid in landelijke media, on...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |