Reizen blijft grootste onlinesegment
De aanhoudende crisis en het dalende
consumentenvertrouwen hebben weinig effect op online
consumentenbestedingen. Deze stegen in 2012 opnieuw met 9% ten opzichte
van het jaar daarvoor naar een totale jaaromzet van € 9,8 miljard. Dit
blijkt uit de Thuiswinkel Markt Monitor 2012-2, het halfjaarlijkse onderzoek naar online consumentenbestedingen. Het onderzoek wordt uitgevoerd in opdracht van Thuiswinkel.org, de
belangenvereniging van meer dan 1.700 webwinkels in Nederland.
In 2012 hebben online
kopers gemi...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Retail
Trefwoorden: online winkelen, reizen,