Rijksmuseum door melkpak op tafel
Veel Nederlanders ontmoeten het Rijksmuseum aan tafel, door de
zuivelverpakking uit het Albert Heijn schap. Een marketingactie die kunst en
sparen voor korting bij elkaar brengt.
Van Rembrandt tot Bruna
Vanaf vandaag sieren zestien topstukken uit het Rijksmuseum miljoenen
literpakken melk, vla en yoghurt van Albert Heijn. Geliefde meesterwerken als
Rembrandts Nachtwacht, het Melkmeisje van Vermeer, een zelfportret van Van
Gogh, maar ook Nijntje van Dick Bruna, bereiken op die manier wekelijks bijna
een kwart van de...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Cultuur, Dagrecreatie, Marketing