Minder druk bij Geschillencommissies Consumentenzaken
Veel minder klachten over reizen
Bij de Nederlandse Geschillencommissies voor Consumentenzaken
zijn vorig jaar minder zaken behandeld. Door de economische crisis hebben
minder transacties plaatsgevonden waardoor de kans op een geschil tussen
ondernemer en consument sterk terug is gelopen. Daarnaast proberen ondernemers
in toenemende mate klachten te voorkomen en hebben ze de bereidheid deze eerder
onderling op te lossen. In totaal werden vorig jaar 5.073 klachten bij de
commissies ingediend, dat waren er 10% minder dan in 2011. In 2012 zijn er 2.470 u...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Reis & vervoer, Verblijfsrecreatie, Watersport
Trefwoorden: consumentenrecht, geschillencommissies, reizen, verblijfsrecreatie, watersport