Gelderland levert multimedia streken
Startend Toerisme Gelderland brengt Gelderland op televisie
Gelderland bundelt de toeristische krachten en richt Toerisme Gelderland
op. Met een televisieformat dat minstens 3 jaar actief blijft, wil de
belangrijkste vakantieprovincie van
Nederland zijn regio merken versterken.
"Dat zijn we aan onze stand verplicht”, meldt directeur Jurriaan de Mol.
Krap 2 jaar geleden startte Gelderland met de site en de beperkte campagne
rondom ‘Gelderland levert jou mooie streken!’. De 4 merken die binnen de regio
gebruikt worden bieden fraai natuurschoon maar ook mooie steden zoals...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Beleid, Dagrecreatie, Leisure, Marketing, Natuur, Toerisme, Vakanties, Verblijfsrecreatie
Trefwoorden: Gelderland, marketing, Toerisme Gelderland, Jurriaan de Mol