Campagne musea Leiden trekt 7.000 bezoekers
Samenwerking Leidse musea, hotels, CORPUS en Leiden Marketing
Leiden
Marketing hield in de afgelopen maanden de ‘Ontdek Museumstad Leiden’ campagne.
Coupons voor gratis museumbezoek leverden resultaat op.
Acht weken lang was er aandacht voor de musea van Leiden onder andere de
kranten Volkskrant en NRC. De gratis toegangskaarten actieleverde totaal
bijna 7.000 extra bezoekers op. Daarnaast is de bekendheid van Leiden als
museumstad door de uitgebreide aanwezigheid in de on- en offline media
gestegen. De campagne was een samenwerking tussen Leiden Marketing, Museumgroep
Le...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |