Gevecht om de app-boeker
Accor specialist Rémy Merckx: “Reserveer budget voor marketing in de stores”
Het is niet je core
busines maar je kunt er als hotelketen niet meer omheen: de app. De mobiele
consument kijkt, oriënteert en boekt ook steeds vaker via mobiele applicaties
op telefoons en tablets. Hotelketen Accor pakt het groot aan. Rémy Merckx:
"Doel is om 10% omzet uit mobiele toepassingen te halen.”
Begin februari liet Accor
in Nederland weten dat alle apps en mobiele websites verbeterd waren. Een
flinke klus. De specialist achter de veranderingen en de strategie doet zijn
werk vanuit Parijs. De...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Horeca, Leisure, Marketing, Verblijfsrecreatie, Zakelijk toerisme
Trefwoorden: mobiele boekingskanalen, apps, marketing, hotel