Leiden marketingactie voor cultuurweken
De campagne van de Signatures, Cultuurweken Leiden is van
start gegaan. Afgelopen zaterdag was de primeur van het tv-spotje op
National Geographic en is de online campagne op www.natgeotv.com/nl live
gegaan.
In het spotje komen beelden van Leiden voorbij en het geeft een voorproefje van
Signatures. Maandag is het programmaboekje als bijlage bij hetLeidsch
Dagbladmeegestuurd. Deze wordt ook los gedistribueerd bij hotels,
campings en culturele instellingen in Leiden en regio, totaal 180.000
exemplaren.
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |
Topics:Dagrecreatie, Evenementen, Leisure, Marketing
Trefwoorden: marketing, Leiden, cultuur