Guerillamarketing bushok wordt Zweeds huisje
Zweden
trekt de aandacht van potentiële toeristen bij bushokjes. De hokjes zijn
tijdelijk omgebouwd tot traditionele Zweedse huisjes.
Vandaag zijn diverse bushokjes in Amstelveen omgetoverd tot typisch Zweedse
huisjes, de stuga's. Passanten krijgen in deze roodgekleurde huisjes informatie
die inspireert een volgende vakantie in Zuid-Zweden door te brengen. Het
landenbureau wil met de vandaag gestarte campagne ' Zuid-Zweden, iets anders'!
overtuigen dat Zweden aansluit bij de reiswensen van Nederlandse toeristen.
...
Dit artikel is exclusief voor leden van het NRIT Media Vrijetijdsplatform.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Het complete artikel lezen? Log dan in of word lid.
Wachtwoord vergeten? - Lid of abonnee en nog niet geregistreerd?
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Geen lid van het NRIT Media Vrijetijdsplatform? Word hier lid
Proeflidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Jaarlidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | Bedrijfslidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | |
Stopt automatisch | Compleet individueel lidmaatschap | Compleet bedrijfs-lidmaatschap | |
Lidmaatschap NRIT Media Vrijetijdsplatform | 90 dagen | 365 dagen | 365 dagen |
Onbeperkt digitaal toegang tot alle content Kennisbank | |||
Nieuwsbrief NRIT Actueel | |||
Recreatie & Toerisme | |||
Vrijetijdstudies | |||
Toegang zonder inloggen | |||
€ 45,- | € 165,75 per jaar | Vanaf € 331,50 per jaar | |
Probeer nu | Bestel nu | Bestel nu |